Често постављана питања
Препоручујемо вам кориштење Thuderbird имејл клијента за пријем и слање поште, на првом мјесту јер је ријеч о одличном, а на другом мјесту бесплатном имејл клијенту. Уколико га немате инсталираног на свом рачунару, можете га преузети са званичне веб странице: https://www.thunderbird.net
Приликом првог покретања програм ће вас упитати да ли желите да отворите нови имејл налог или да унесете податке од постојећег. Одаберите ову другу опцију (унеси податке од постојећег).
Уколико користите IMAP подешавања:
Корисничко име: пуна имејл адреса (на примјер: info@nekadomena.com). Лозинка: унесите лозинку коју сте добили приликом отварања имејл налога у Плеск панелу. Incoming mail server (пријемни имејл сервер): plesk.blmedia.ba Port: 993 SSL: да Систем захтјева аутентификацију: да
Уколико користите POP3 подешавања:
Корисничко име: пуна имејл адреса (на примјер: info@nekadomena.com). Лозинка: унесите лозинку коју сте добили приликом отварања имејл налога у Плеск панелу. Incoming mail server (пријемни имејл сервер): plesk.blmedia.ba Port: 995 SSL: да Систем захтјева аутентификацију: да
Подешавања одлазног сервера (SMTP):
Корисничко име: пуна имејл адреса (на примјер: info@nekadomena.com). Лозинка: унесите лозинку коју сте добили приликом отварања имејл налога у Плеск панелу. Outgoing mail server (одлазни имејл сервер): plesk.blmedia.ba Port: 465 SSL: да Систем захтјева аутентификацију: да
Напомена:
Уколико користите поменути Thuderbird имејл клијент, ова подешавања ће бити аутоматски препозната. Потребно је да унесете корисничко име (односно имејл адресу) и лозинку, а Thuderbird имејл клијент ће сва остала подешавања сам исконфигурисати.